poniedziałek, 8 grudnia 2014

TOP Model. Rysunek.

Hey!
Co tam, jak tam? U mnie może być, ale nauki strasznie dużo. "Wkuwam" z historii, przyrody, matematyki, polskiego. Do tego ciągle muszę ćwiczyć taniec przed ostatecznym występem, który odbędzie się 11.12 (czwartek). Ciężko. Mimo to, staram się znajdować trochę czasu na rysunki, blogowanie, pisanie postów.

***
Dzisiaj przedstawię Wam mój rysunek, z serii


Tak, tak, znów powracam do kredek i ołówka.
Kupiłam ostatnio nowe, lepiej się cieniuje. Moje prace nie są już tak 'płaskie', bardziej realne. Mimo to wciąż bardzo wiele brakuje im do ideału.
No, bez bezsensownego przedłużania, wstępów trwających nieskończoność...
Patrzcie.


Podoba mi się, ujdzie. Nie wyszło chyba aż tak źle prawda? No, włosy totalnie zepsułam. Przyznam się szczerze, nie wyszły tak, jak chciałam. Cieniowanie ogarnęłam dopiero przy końcu: buty. Wyszły bosko, przyznam się szczerze. Spodnie mogą być, bluzka ujdzie w tłumie. Co do włosów, powtarzam, nie wypowiem się. Są po prostu okropne, tragedia. Straszne kreski, nierówne. Nie dość, że wyglądają płasko, to jeszcze, do jasnej anielki, niedopracowane. Słabe, Haniaczu. Starałam się zrobić to tak jak Kathey, w poście o rysunkach, ale wyszło o niebo gorzej. Ech. Mimo to, jak na mnie, nie jest źle. Powiedzmy, że to na razie najlepszy rysunek w moim wykonaniu.
Hanka takie beztalencie.

No, może nie aż do cna, ale talentu rysunkowego nie mam. Po opublikowaniu tej notki od razu lecę ćwiczyć! Mam nadzieję, że w końcu "ogarnę" metodę udanego rysunku. Wiem, że będzie ciężko, ale trzeba ćwiczyć. Ot co. Bez pracy nie ma kołaczy prawda?
Kolorystyka: barwy neutralne, ciepłe, zimne.
Barwy neutralne: hebanowa czerń.
Barwy zimne: morski błękit.
Barwy ciepłe: malinowy róż.
Podsumowując: 4/10. Wobec siebie trzeba być krytycznym.


To tyle. Lecę po kredki, zaczynam kolejny stopień mojej nauki rysunku.
Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. No włosy zwaliłaś xdd Dobra, ten projekt jest o wiele lepszy od tego w poprzednim pościel, coraz lepiej ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. ;) Kupuję niedługo nowy rysownik TM, bez gotowej grzywki, więc będzie lepiej. ;)
    Hanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie. Będziesz publikowała jeszcze takie posty?
    Jeśli tak, to bardzo się cieszę.

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce wyjsc na wielka znawczynie, ale musisz jeszcze troszke pocwiczyc ;)
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. ;) Wiem, jednak, że idzie już lepiej niż poprzednio, więc się cieszę. ;) Ostatnio dużo ćwiczę, idzie coraz lepiej. :) Tak, opublikuję jeszcze takie posty. :)
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wskazowka co do wlosow: rysuj pojedyncze pasma kredka zostawiajac biala przestrzen gdzie pada swiatlo. Rysuj takie ulozenie jak w rl, na przyklad grzywka nie ma prostego pasma, tylko takie zaokraglenie, mozna zauwazyc w tych moich wlosach we wczorajszym projekcie c:

    OdpowiedzUsuń