poniedziałek, 8 grudnia 2014

Julson? Tost? Inde?... A może po prostu Jula, Julka?

Cześć!
Nie, nie będzie tradycyjnego "Hejson", może dlatego, że to nie jest blog o msp, to jest - jak sama nazwa mówi - strefa marzeń, kreatywności. Tutaj możecie poznać nas lepiej, bez przykrywek.
Nawet nie potrafię opisać radości, jaką spowodowało otwarcie tego bloga. To wspaniały pomysł; nie będziemy już więcej w waszych mniemaniach Inde, Katheją, Abieską, Laniaczem, Mysią czy Lanelyee, ale Julią, Zosią, Karoliną, Wiktorią, Lui i Hanią. Jestem na 90% pewna, że na tym blogu będzie więcej wpisów ode mnie niż na blogu o msp - może jest to spowodowane tym, że jak w każdym, tak i we mnie powoli coś się wypala, jeśli chodzi o tę grę. nigdy-nie-chcemy-dorosnąć będzie świetną opcją, bo czasem mam potrzebę napisania posta o czymś innym, nie w kółko o msp.
W sumie to sporo o mnie wiecie. Jestem wylewna, jeśli chodzi o moją autoprezentację. Nie będę zbytnio wchodzić w szczegóły, bo naprawdę nie warto. Całość mogę przedstawić następującym schematem:

Julia |14 | Radom
Sentymentalna | Wrażliwa | Samotniczka (ta, aż trudno uwierzyć, nie?...) | Bałaganiara | Perfekcjonistka | Miewająca ataki chandry i złości | Miła dla miłych | Nie lubiąca się kłócić, kompromisowa; jeśli jednak "bój" jest słuszny a "kości zostały rzucone", walcząca po "odpowiedniej" stronie | Zdziecinniała | Kreatywna
Projektowanie i rysowanie | Muzyka | Pisanie opowiadań czy wierszy | Historia i polski | Czytanie książek | Granie na gitarze | Jazda na rolkach
Filmy przygodowe, sensacyjne i historyczne typu "Gladiator" (aktualnie No. 1), "B13" itp. | Eminem | Linkin Park | Muzyka - mix różnych gatunków słuchanych w zależności od sytuacji i nastroju; sentyment do rocka | The Voice Of Poland, stamtąd Ernest Staniaszek, Natalia Sikora, Arek Kłusowki, Gracjan Kalandyk, Juan Carlos Cano | Piłka nożna (Hala Madrid!; CR7, Benzema, Neymar, Reus jako ulubieńcy) | Harry Potter ♥ | Syriusz, Luna, Severus, Albus, Zgredek ♥
Tosia - pies | Luna - świnka morska | Mrużka - chomik

No widzicie... Miało być bez szczegółów. Jeśli chcielibyście wiedzieć coś więcej, piszcie pytania w komentarzach. Przepraszam, że kazałam wam tak długo czekać na mojego posta, ale czasu brak, po prostu jestem tak zawalona lekcjami, a poza tym mam życie poza komputerem, mam nadzieję, że to zrozumiecie.
Logo? Może następnym razem ;). W tej chwili go nie mam.
Au revoir!... (yhym, będę się żegnać różnymi językami!)
~Julia

EDIT:
Postanowiłam, że na końcu każdego posta dodam piosenkę, która mi w danej chwili chodzi po głowie. :)


Gracjan Kalandyk - The A Team (cover piosenki Eda Sheerana)

7 komentarzy:

  1. 1 chyba
    Mój Induleczeg.
    Chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie. XDD
    Post super, ale nie dałaś zdjątka. :c
    Dobra, żegnaj Indzioch, bywaj!
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie w następnym albo jeszcze następniejszym poście dodam jakieś zdjęcie :D
      ~Juls

      Usuń
  2. Jesteś bardzo ciekawą osobą..
    Voice Of Poland forever! :)

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, myślałam źe nikt nie zna Sikory. Inde, ty zdolniacho. Ja to pewnie książkę na trz strony by o sobie napisała. XD Julson, bo ty czytałaś wszystkie części Ani, nie? Która jest twoją ulubioną?
    3 dni temu wypożyczyłam trzy części, a dziś trzeba będzie się ruchać po Anię z Szumiących Topoli. Zdaje mi się, że częsjo będę wracała do tej serii po latach. (Jezus, nie wiem czemu, ale chce mi się śmiać.)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle, błędy. TELEFON, JEGO OCHRZANIĆ.

      Usuń
    2. Mnie chyba najbardziej przypadl do gustu Wymarzony Dom Ani i Ania na Uniwersytecie. Kurczaczki, chociaz pierwsza czesc tez ubostwiam, no bo jest pierwsza i Ania jest jeszcze mloda... Ale z drugiej strony to nie lubie jej, bo malo Gilberta :< Gilbert jest najlepszy.

      Usuń
  4. A o mnie to zapomniała :((((
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń