sobota, 6 grudnia 2014

BlueElf, Abieska, Karolina, jak wolicie.

 Witam, witam. Z tej strony BlueElf, Abieska, Karolina, jak tam wolicie. Mam 14 lat (4 listopada skończyłam), psa, który uwielbia gryźć po kostkach i nieznośną półtoraroczną siostrę. Mam życie jak każdy inny. Kosmitą nie jestem, nie żyje sto lat i nie mam pięciu nóg (nie wiem, dlaczego to mi przyszło do głowy).
 Na co dzień zajmuję się swoją edukacją. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Idzie mi dość nieźle. Wyciągam średnią powyżej 5,00, jednak nie uważam siebie za jakiegoś geniusza.
 Może przejdę do wyglądu zewnętrznego, bo pewnie nikt z Was tak do końca nie wie, jak się prezentuję w realu. Postaram się tak wszystko opisać, byście mogli sobie jakoś to łatwo wyobrazić (jak się nie uda to pod koniec posta dodam zdjęcie). Mam blond włosy, tak mniej więcej do początku łopatek, szaro-zielone oczy (uwielbiam je. Gdy noszę coś w bardziej monotonnych kolorach to ujawnia się szarość, a gdy coś bardziej kolorowego to zieleń), duży nos (reklamacji niestety nie złożę). Mam ponad 170 centymetrów wzrostu. Myślę, że jak na swój wiek to jestem dość wysoka. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Jak będę jeszcze rosnąć, to nie znajdę chłopaka. :v
 Jeśli chodzi o zainteresowania, to fascynuję się niezwykłymi stworzeniami, które zwą elfami. Ot tak, taka dziwna fantazja. Uwielbiam książki fantasy, w którym występują te istoty. Elfy są takie... inne. Posiadają niezwykłe umiejętności oraz wielką mądrość. Są o szczebel (lub dwa) wyżej od ludzi.
 Interesuję się również reżyserią. Moim marzeniem jest dostanie się do Szkoły Filmowej w Łodzi, dlatego właśnie wybieram się za parę lat do liceum, które znajduje się w tym właśnie mieście. Jak dobrze pójdzie, to coś osiągnę w życiu. :v
 Boże, moja wypowiedź nie ma ani ładu, ani składu. Wybaczcie, ale nienawidzę pisać o sobie.

 Co będę zamieszczać na blogu?

  • opowiadania
  • scenariusze (jak ktoś sobie przywłaszczy, to zamorduję)
  • notki z "życia wzięte"
  • przemyślenia
  • recenzje (piosenek, teledysków, filmów, czegokolwiek)
 Tak by the way, to jeszcze jestem urodzoną zagrajmerką. Uwielbiam grać i drzę się w wniebogłosy, gdy słyszę, że jakaś fajna gra ma niedługo premierę. Gorzej jest z funduszami na rzekome gierki. No, ale... nie można mieć wszystkiego.
 Nie napisałam tego na początku, więc napiszę teraz. Skąd pseudonim BlueElf? To mój nick na youtube. Od zawsze lepiej mi szło słowne niż pisemne wypowiadanie się, dlatego postanowiłam zająć się inną Internetową działalnością, która nie będzie opierała się na pisaniu. Wypadło na zostanie "jutubową" zagrajmerką. Przyjemne z pożytecznym, ponieważ kocham grać. Jak dobrze pójdzie, to już pod koniec grudnia usłyszycie mój głos.
 Byee.. :*

*le ja:


[logo z imieniem? Tego jeszcze nie było ;v]


6 komentarzy:

  1. Super, oby ten blog był taki jaki myślę :3
    Hehehe, ja bym chciała być kiedyś aktorką. Takie moje marzenie...Niestety, na razie żadne talenty aktorskie się u mnie zbyt nie pojawiają ;-; Ale mam jeszcze czas.
    I życzę Ci powodzenia. We wszystkim.

    ~kami273!
    ~Enderka

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo fajny. :)
    Dużo nowego się o Tb dowiedziałam Abiesko.
    Jesteś śliczna. *.*

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Też interesujesz się reżyserią:) Jak ja się cieszę. Ja za rok wybieram się do gimnazjum filmowego. Też bardzo bym chciała w przyszłości iść do łódzkiej filmówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Abi, cieszę się że znowu będziesz aktywna w blogowaniu :) ~Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka właśnie zaczynam czytać ;-)

    OdpowiedzUsuń