niedziela, 7 grudnia 2014

Kim jestem?

Cześć.
Przywitam się, chociaż możliwe, że mnie znacie.
Nazywam się Zosia i mam 12 lat. W kwietniu skończę 13. Chodzę do szóstej klasy szkoły podstawowej.
Generalnie jednak wolę, abyście mówili na mnie Kathey. Zresztą, ten pseudonim nie jest całkiem wyssany z palca, bo na drugie imię mam Kasia.
Mam dwa koty i jest to moje ulubione zwierzę, co możecie zobaczyć w moim logu.
Uwielbiam grać w siatkówkę i wychodzi mi to nawet nieźle - wczoraj z koleżankami wygrałam turniej.
Co do mojego charakteru, łatwo wyprowadzić mnie z równowagi, a wtedy potrafię być nieznośna. Jednak kiedy coś lub ktoś nie denerwuje mnie tak, że mam ochotę go udusić, jestem raczej miła. Nie będę opisywała siebie, bo inni zrobiliby to najlepiej.
Co do wyglądu, nie jestem jakaś mega brzydka, ale miss świata również nie mogę się nazwać. Mam długie (Prawie do pasa) blond włosy, leciuteńko, śladowo pofalowane. Moje oczy są zielone, a karnacja średnia - nie jestem mulatką, jednak blada jak wampir również nie. Mojej skóry czy koloru karnacji nie widać na zdjęciach, ponieważ na większości używam filtrów. Zobaczycie zresztą na końcu.
Jeśli chodzi o muzykę, słucham różnych utworów. Muzyka to mój sposób na rozładowanie emocji, i to wcale nie znaczy, że słucham muzyki klasycznej - słucham popu i jego podkategorii (Tak to można nazwać?). Moimi ulubionymi kawałkami są takie utwory jak:
• Lorde - Royals
• Ariana Grande ft. Zedd - Break free
• Robin Schultz ft. Lilly Wood - Prayer in C
Generalnie, moja ulubiona playlista bardzo często się zmienia, bo niektóre piosenki nudzą się mi.
Moimi pasjami są rysowanie, taniec. Kocham również uprawiać sporty o czym pisałam wcześniej.
Chyba tyle, jeśli chodzi o mnie.
Cześć, do następnego posta!



Ps. Ponieważ tak nieudolnie opisałam mój wygląd, to ja:

8 komentarzy:

  1. Z piosenkami mam podobnie. Lubię bardzo jakąś piosenkę, a gdy ściągle ją na telefon od razu mi się nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KATHEJA TAK SEGZI B))))
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam z piosenkami.
    Ogólnie to myślę, że ten blog będzie naprawdę odjazdowy, skoro wszyscy się od siebie różnią, mają taką ciekawą osobowość.
    Co do twojego wyglądu to nie muszę dużo mówić. Jesteś śliczna i jeszcze te Twoje włosy *O*

    ~kami273!
    ~Enderka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tw włosy są śliczne! *.* Też bym takie chciała.
    Masz ciekawą osobowość. Czekam na następne posty od Cb.

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoczqo, ja mam na 2 Zosia, ale nie za bardzo mi się podoba :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty śliczna, awrr, oddaj trochę urody ^^ Boze, jak ty ładnie wyszłaś na drugim zdj *o*
    ~Garfildeł

    OdpowiedzUsuń