piątek, 12 grudnia 2014

Niemiecki, oceny, kartki świąteczne.

Tak. Dzisiejsze zdjęcia mogą być dramatyczne... W ogóle to czołem wam. Na początku powiem, że ode mnie za bardzo postów nie będzie gdyż muszę poprawić oceny dobra koniec tych nudnych informacji, a tak ogólnie moja pani z religij jest chyba opętana. O.o Dobra na niemiecki we wtorek robiliśmy pocztówki. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam gdyż uwielbiam robić pocztówki. Dostałam 5 coś niesamowitego jako iż nie jestem jakąś artystką.
AHHH... Ta zielona pufa i oświetlenie. Piękne. Nie wyszło w sumie najgorzej. To jest śnieżka wykonana metodą quiling. W środku nic nie ma pewnie napiszę jakieś życzenia, czy coś. Jeśli będę robiła jeszcze jakieś prace tą metodą ( zazwyczaj robię tylko pocztówki) to mogę wam pokazać o ile będziecie chcieli. 

Chciałabym w tym poście jak zrobić kartkę świąteczną nie nie tą metodą, ale równie efektowną.
Potrzebne materiały:
-Pastele (jak nie macie to kredki) 
-Kartkę A4 ( w ciemnym kolorze) 
-Połowę kartki A4 ( nie w tym samym kolorze co pierwsza)
-Długopisy, lub mazaki kolorowe 
-Klej 
-Nożyczki 
-Jeszcze taki dziurkacz wzorkowych XDD nie wiem jak to nazwać ( jeśli ktoś chce) 
(Takie profesjonalne zdjęcie)

1. Całą kartkę A4 składamy na pół.

2. Bierzemy białą pastele lub co tam macie. Rysujemy trzy okręgi od najmniejszego do największego. Na górze zostawiamy miejsce na napis.

3. Kolorujemy środek okręgów i zaokrąglamy je bardziej. 

4. Bierzemy brązową pastele i rysujemy dwie rączki. 

5. Czarnym kolorem dorysowujemy do rączki miotełkę. 

6. Rysujemy czarną pastelą kapelusz. 

7. Na drugiej kartce piszemy jakiś mały napis np. Wesołych Świąt.

8. Wycinamy napis, dopasowujemy do kartki i przyklejamy. 

10, Jeśli macie ten taki dziurkacz to, robicie wzory po rogach (pozdrawiam kumatych XDD)

11. W środku piszemy życzenia. 

Efekt końcowy: 




Ogólnie przepraszam za oświetlenie na zdjęciach starałam się coś temu zaradzać. Wiem, że kartka nie jest zbyt ładna, ale jak dla mnie liczy się to, że od serca.

 ~Pozdrawiam Was i życzę wesołego bałowana. 

3 komentarze:

  1. 1!!! super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki. :)

    ~monia(000
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że to, co robisz, sprawia Ci frajdę.
    Dzięki temu zarażasz pozytywną energią. :)
    Może następnym razem zaprezentujesz, jak zdobi się kartki metodą quiling?

    OdpowiedzUsuń