poniedziałek, 8 grudnia 2014

"English Lesson" - karty postaci


English language,
a difficult language.



2 klasa liceum. Kto, by pomyślał, że na tym poziomie nauczania jeszcze nie ogarnęłam w pełni języka angielskiego? W ogóle, co to za sformułowanie "w pełni"? To wyolbrzymia moje zdolności. Ja nawet nie potrafię poprawnie wypowiedzieć słowa "who?", nie mówiąc już o sklejaniu zdań i zwyczajnego grupowania czasów. Past Simple, Present Simple, Present... i tak w kółko.
 Do naszej klasy został przydzielony nowy, młody, "świeżutki" praktykant. Oczywiście jest przystojny, elegancki, ale jedynie co mnie w nim odpycha to to, że praktykuje angielski. Masakra. Jeszcze się mnie uczepił jak rzep psiego ogona. Nasz ukochany profesorek wyznaczył go do "wspomagania w nauce". Oczywiście tylko ja korzystam z jego usług. I TO NIE Z WŁASNEJ WOLI!
 Jutro pierwsze indywidualne spotkanie po lekcjach. Jestem ciekawa jak to się potoczy...


KARTY POSTACI:


"Nigdy nie uciekaj przed niczym, bo kiedy już będzie Ci się wydawać ,że to odeszło....to wróci cztery razy silniejsze i potężniejsze."




 Imiona: Monika Mia

Nazwisko: Sprzeczka

Wiek: 17 lat

Urodziny: 31 grudnia

Zodiak: strzelec

Kolor włosów: czerwone

Kolor oczu: ciemna czerwień

Wzrost: 168 centymetrów

Charakterek: wyjdzie w praniu




CIEKAWOSTKI:

~Mieszka sama w apartamencie we Wrocławiu, który odziedziczyła po rodzicach.

~Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym dwa lata temu.

~Podatki i rachunki reguluje jej ciocia. Jest ona jedyną deską ratunku Moniki.

~Monika choruje na rzadką chorobę serca, która jak na razie jest słabo rozwinięta.

~Od pięciu lat gra na skrzypcach.

~Jej problemy z językiem angielskim zaczęły się na początku gimnazjum.

~Jej ulubione kolory to złoty i brązowy, a ulubiony kwiat - róża.

~Trzy miesiące temu rozstała się z chłopakiem.

~Jest pesymistką.






"Jeśli szczęście do ciebie nie przyszło to znaczy , że jest wielkie i idzie małymi kroczkami."




Imiona: Jakub Adrian

Nazwisko: Hiacynt

Wiek: 20 lat 

Urodziny: 6 listopad

Zodiak: skorpion

Kolor włosów: czarne

Kolor oczu: granatowe (prawie czarne)

Wzrost: ok. 180 centymetrów

Charakterek: wyjdzie w praniu


Ciekawostki:

~Jest na pierwszym roku studiów i został wysłany na praktyki do współpracującego z uczelnią liceum.

~Nigdy nie miał dziewczyny.

~Zawsze chce wypaść jak najlepiej. Jest trochę samolubny.

~Wychowywał się na wsi.

~Jest optymistą.

~Rzadko można go spotkać ubranego w coś innego niż garnitur lub marynarka.

~Uwielbia czekoladę.

~Nosi okulary.


 Karolinie zachciało się pisać romans, to napiszę. A co? Mogę. Wprawdzie nie jestem jakimś romantykiem, ale jakieś tam nauki wyciągnęłam z oglądaniu anime o tematyce miłosnej. Od razu mówię, że publikowanie rozdziałów może w pewnym momencie zostać zatrzymane, ponieważ znudzi mi się dalsze ciągnięcie fabuły lub coś w tym stylu. Byee.. :*




5 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać
    ' Lala

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwisko Hiacynt zawsze spoko. :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym przeprowadzić się w przyszłości do Londynu, więc chciałabym (powtórzenie...) umieć angielski bardzo dobrze :D
    I jestem ciekawa opowiadania

    ~kami273!
    ~Enderka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na opowiadanie. Jestem ciekawa co wymyślisz c;
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego romansu. Zapowiada się interesująco. Nie mogę się już doczekać rozdziałów.

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń