wtorek, 9 grudnia 2014

A co tam słychać w szkicowniku?

Cześć!
Tak dawno nie było żadnego projektu... A poprawiłam się, i to bardzo! Niektórzy może widzieli już ten projekt, bo wstawiłam go na msp. Oczywiście masa hejtów, że net i takie tam... Tak btw. to nie spodziewałam się ok. 350 lovków! ;o
ALE NIE O TYM! ZERO MSP!
W ogóle to nie wiedziałam, że tyle osób rysuje w TM! Kathey, Zuellasowa Zuzu (XD. Kocham ten tekst), Haniacz... Super, że nie jestem sama! ♥

No, ok, ok. Tum du du dum!


Skórę trochę źle pocieniowałam. Muszę to poprawić.
Najbardziej dumna jestem z włosów. Wyszły idealnie, tak jak sobie to wymarzyłam. Twarz ogółem też fajnie wyszła, gorzej z nogami i rękami (skóra, ta.). Glany też niczego sobie, no, ten na prawej nodze trochę dziwnie wyszedł, ale to wina położenia tej nogi. Kostium też bomba, nie byłam pewna co do tych skrawków materiału zwisających z góry, ale chyba jest ok.
Co sądzicie o tym projekcie? ;] Chcielibyście jakieś SR (szkoły rysowania) rzeczy, które dosyć dobrze umiem narysować?

Pozdrawiam!
Adieu! (cały czas bez loga, no trudno się mówi)


Iggy Pop - Passenger

15 komentarzy:

  1. O m g, ale boski rysunek!!!
    I tak, zrób szkołę rysowania, ponieważ też mam szkicownik TM i także chcę tak ślicznie rysować i cieniować :3
    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o Ale pięknie rysujesz <33 Cieniować nigdy nie umiałam, Tobie natomiast wyszło idealnie <3
    Zrób poradnik, zawsze się przyda. Mimo, że nie rysuje w TM, ale może sobie kiedyś kupie... Dobra nie o mnie xD
    Ogólnie chętnie zobaczyłabym ten poradnik, więc rób go jak najszybciej ;* xD
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. O_o Rysunek jest cudowny. *.*
    Nie wiedziałam, że tak ślicznie rysujesz.
    Poradnik chętnie poczytam. :)

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rysunek :* Czekam na poradnik xD

    AdziaQQ
    Ada
    Adrianna2005 (MSP)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boziu, nie wierzę, że znasz Iggy Popa! *-* Żadko co kto zna Iggy Popa, Davida Bowiego, także.
    A post fajny i naprawdę się postarałeś toster z tym rysunkiem.
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś skromna! Ja bym skakała radochy, że udało mi się narysować coś tak pięknego. 'Trening czyni mistrza', prawda? Wyślij mi taki rysunek na urodziny, albo żeby było szybciej na świonta. Ahh, wspaniale rysujesz. NAUCZ NAS (mnie XD) RYSOWAĆ WŁOSY INDE! 6:40, ah. Później nie ma nigdy czasu na
    przyjemności. :c
    Okej , stuku puku. Pzdr z tela. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz przyzwyczailam sie, ze potrafisz pisac komy nawet o 5:00 xD No i oczywiscie dziekuje c: Ok, wezme pod uwage sr wlosow c:
      ~Jula

      Usuń
  7. Sliczne :) Musze powiedziec ze ladniejsze od moich ach ta moja skromnosc #_#

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że ładnie rysujesz, jednak szkoda, że nikt nie daje żadnych rysunków poza tymi "top model", bo szczerze postacie niezbyt mi się podobają. Ja uwielbiam rysować różne postacie z anime i mang. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, kazdy ma inny gust, ja na przyklad nie lubie rysowac A&M. C: Rzadko mam czas na rysowanie, wiec wiesz ;c

      Usuń
    2. Ale mimo to masz talent, czekam na następne rysunki. c:

      Usuń
  9. Wow *-* G-R-A-T-K-I! Widzę znaczną poprawę :D Właściwie nie mam się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że moje rady chociaż trochę pomogły w stworzeniu tego dzieła ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Znaczna poprawa, w sumie to zaczelam szukac inspiracji i rysuje nie po to, zeby narysowac cos od biedy, tylko juz taki rysunek z prawdziwego zdarzenia c: Oczywiscie twoje rady byly pierwszym krokiem do sukcesu ^^ W sumie to nie uwazam, zeby to byl jakis talent bo wedlug mnie kazdy umie, o ile troche pocwiczy i poczyta kilka przydatnych rad i sr. Moja "boginia" projektowania jest oliwiawera2001 jej gra swiatla, zroznicowanie i cienie mnie powalaja na kolana.

      Usuń
  10. Bardzo ładny prodżekt, JulsonQu. Poprawiłaś się sporo, więc gratulacje!
    Mam kilka pytań.
    1) Jakich kredek używasz?
    2) Projekty wymyślasz z głowy, czy np. inspirujesz się strojami gwiazd bądźprzerysowywujesz?
    3) Ile czasu tworzylaś to cudeńko?
    4) Jaki masz szkicownik?
    5) Kochasz mnie? XD (nie miejcie tylko fantazji, okej?)

    Teraz tylko dodam, że włosy niezbyt mi się podobają, ale nie odbierz tego jako hejt :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia (kurdee, jak byś brała ślub xdd) na zawiłej drodze rysownika.
    Zuellasowa Zuzu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Używam kredek Bambino (XD) 24 kolory, ale zamówiłam kredki Faber Castell 48 kolorów. ;) Z kredek, które polecam to Koh I Noor.
      2. Wcześniej rysowałam z głowy, co mi się przypomni, spodoba. Teraz szukam inspiracji w... sklepie MSP! XD Tworzę look lub wybieram jakieś indywidualności, tj. włosy (w tym projekcie na przykład włosy wzięłam z MSP, ten strój również trochę jest ściągnięty z jednej z bluzek MSP) i rysuję!
      3. Szczerze to nie wiem O.o Rysuję najczęściej przez kilka dni, po ok. godzinie, zależy kiedy mam czas.
      4. Mam trzy szkicowniki (wszystkie z Top Model): podstawowy (w którym rysowałam ten projekt) - seria J, make up - seria D, do projektowania T-shirtów, ale rzadko go używam i nie pamiętam, z jakiej serii jest ;x.
      5. TAAAAAK XDDDD

      I sory za mój chiński zapłon z odpowiedzią xd.

      Usuń