niedziela, 7 grudnia 2014

Coś, ktoś, pisze.

Dam dam, cześć, czołem hejju. Kim jestem? Człowiekiem Czy mnie znasz? Myślę, że poznasz. Nazywam się Luiza, ale wolę jak ktoś mówi do mnie Lui taki skrót od imienia. Mam 14 lat niestety starość nie radość. Nie mogę ująć, jaki mam charakter, bo każdy widzi siebie, inaczej niż, jaki jest na prawdę. Nie, nie lubię pisać o sobie czuję się, wtedy tak dziwnie, ale, jeśli chodziłoby o opisywanie, to bym się tak nie czuła. Nie ma w tym za grosz logiki. Od niedawna czytam książki kiedyś bym nawet do ręki żadnej nie wzięła. Posiadam rodzeństwo starsze i młodsze, brata i siostrę, aczkolwiek czasem chciałabym być jedynaczką. Ogólnie,moim zdaniem jestem mieszanką różnych osobowości raz poważna raz dziecina no ja tego nie ogarniam. ;_;
Wygląd:
Jestem szatynką i mam długie włosy chyba aż do pleców. Jak na swój wiek, to jestem zbyt wysoka zbyt, bo aż 180 cm serio nigdy nie znajdę sobie chłopaka (teraz zaczęłam się zastanawiać, po co mi on) najgorsze jest to, że wciąż rosnę. Nie mam niedowagi, czy czegoś w tym stylu raczej nadwagę, ale źle nie jest. Mój wzrost czasem jest dla mnie problemem, bo, gdy gdzieś wychodzę z moją koleżanką, która ma 17 lat, a wygląda na 14, a ja na 16 ;_; to wygląda przekomicznie. XD

Od niedawna słucham zespołu Black Veil Brides (BVB), ale raczej nie mam określonych zespołów piosenkarzy, których słucham.Nie lubię być pod czyimś dyktandem chodzi mi o to, że np. ten jest fajny z mojej klasy i każdy ma się do niego dostosowywać,ale oni nazywają, to trzymaniem się razem przez moje poglądy na ten temat nie jestem za bardzo lubiana w mojej klasie, ale mam przyjaciół, więc myślę, że nie należy się czymś tak głupim przyjmować. Nienawidzę w ludziach sztuczności, to jedna z najgorszych cech (jeśli tak, to można nazwać). W szkole nie jestem za dobra nie na widzę się uczyć co widać po moich ocenach. Myślę, że warto też wspomnieć iż mam dysleksję i za wszystkie błędy bardzo przepraszam.

Trum koniec. W zasadzie w tym miejscu właśnie co zajmuję powinnam dać swoje zdjęcie, ale mi się nie chce i tyle.

Mam do Was małą prośbę. Czy każdy z czytelników mógłby dać w komentarzach max 5 swoich ulubionych piosenek w sensie, że linki do nich na yt jest mi, to potrzebne do playlisty.




4 komentarze:

  1. Jesteś bardzo fajną osobą. :)
    Mogłabyś w następnym poście dodać sw zdjęcie? Proszę.

    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dafaj zdj całej cb, ciekawe jakie długie masz nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Chciałabym Cię poznać c: Wydajesz się być ciekawą osobą.
    I rzeczywiście, wysoka to ty jesteś. Ja raczej taka średnia... Ale się cieszę.
    Mi też się wydaje, że jestem jakaś 'pomieszana'. W sumie to dobrze. Nie lubię być taka jak inni...
    I co ja tu mogę jeszcze napisać? Linków Ci nie podam, jestem na telefonie.

    ~kami273!
    ~Enderka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie cierpię sztuczności.

    Co do wzrostu, to polecam zająć się jakimś sportem, ale tak na poważnie (czyli ciężko trenować). Mój kuzyn trenuje gimnastykę sportową, i przez to niewiele rośnie.

    OdpowiedzUsuń