piątek, 27 marca 2015

Konnichiwa, watashi wa Suzan desu!

Czyżby nowa osoba? 
Czyżby ktoś z Abieski?
Czyżby brunetka o brązowych oczach interesująca się Japonią? 
A, owszem. Cześć! 

Jak widać, jestem nową redaktorką na tym blogu. Na imię mi Zuzia, a pseudonim w internetach to Zue, Anae, Zu. Mam 12 lat, lubię malować, rysować, szkicować, śpiewać, blogować, oglądać anime, czytać mangi, pisać opowiadania. Mam wiele zainteresowań, a jednym z nich jest kultura Kraju Kwitnącej Wiśni. 
Jestem dosyć nieśmiała, ale jak już kogoś poznam, chętnie z nim rozmawiam. Staram się być przyjacielska, miła, spostrzegawcza... Jestem pechowcem i perfekcjonistą. 
Nie będę się rozpisywać, ponieważ większość z was zna mnie z abieski-wariatki-i-msp. Jeśli nie - zapraszam na posta o mnie : >KLIK<

Do Strefy kreatywności i niezależnej wyobraźni zaprosiła mnie Wiktoria, za co bardzo jej dziękuję. Mam nadzieję, że nie będę przeszkadzać innym redaktorom! 

Na tym blogu pisać będę m.in. o sytuacjach wziętych z życia, czasem może będę opisywać ciekawe dni z mojego życia, może będę dodawać moje zdjęcia (nie mojej osoby, tylko zrobione przez moją osobę.), na pewno napiszę jakieś opowiadanie, ponieważ kocham je pisać. 

Więc... no, cóż, co by tu jeszcze napisać? Może dodam piosenkę, którą U-BÓS-TWIAM? (jeśli źle przedzieliłam to się nie czepiajcie) Ok, spoko, oto ona - opening do anime Amnesia oraz opening do Inu x Boku Secret Service (jestem na drugim odcinku, ale początkową piosenkę kocham)



No, więc... dam jeszcze Marsów, a co. 


Do or Die. ♥ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To by było na tyle. W tym tygodniu na pewno pojawi się jakiś post (prawdopodobnie w sobotę, bo w niedzielę jadę na koncert). Albo w poniedziałek, ale jeszcze zobaczę. 
Mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie na blogu. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogę tu pisać. 
Także...

Do następnego posta, sayonara! 


3 komentarze:

  1. Następny hińsko mangoniarz ech
    Witajn blogu XD
    `m

    OdpowiedzUsuń
  2. O, też lubisz opening z Inu x Boku SS. XD
    Pisuj opowadaia! Ja mam fabule w głowie, nie na papierze, eh.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że piszesz!
    Czekam na dalsze posty.

    OdpowiedzUsuń