wtorek, 9 czerwca 2015

Wiersz miłosny? :') Challenge accepted!

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla was notkę z czymś, co nie wiem, jakim cudem powstało...
Wiersz miłosny. :')))
Lubię pisać wiersze, no ale proszę, nie miłosne. W szkole był konkurs (walentynkowy, haha, jak to było dawno...), w którym mimo wszystko postanowiłam wziąć udział. Dzisiaj w stercie kartek z mojej szuflady wyciągnęłam to oto "cudeńko".


Widzę Cię pod kosmiczną plejadą
Gdzie blaski gwiazd srebrem się kładą
O których sięgnięciu marzyliśmy nieraz
Dając ponieść się chwili, zapominając o "teraz"
Słyszę Cię w szumie liści na drzewie
Słyszę Cię w wiatru mocniejszym powiewie
Słyszę Cię wreszcie i w kroplach dżdżu
Czule tulących nas do snu
Czuję twój zapach w kwiecie konwalii
Roznosi go wiatr z leśnymi nutami
Z tego wspaniałego boru dębowego
W którym z driadami graliśmy w chowanego
Czuję twój dotyk chodząc po polach
W delikatności kwiatów majowych na rolach
Gdy muskam palcami po żytnich kłosach
Gdy letnia bryza tańczy w mych włosach
Miłość to takie dziwne uczucie
Podporządkowania się matce naturze
Bo jesteś tutaj w słonecznych promieniach
Mimo, że tak naprawdę Cię tutaj nie ma...

Nie wiem, co mam sądzić o tym wierszu. Jest miłosny, więc mógł się niekoniecznie udać. A co wy myślicie o mojej "tfurczości"? :') Czekam na komentarze!


Nie wiem, czy jest jakiś sens dodawania piosenek, bo prawdopodobnie i tak nikt ich nie odsłuchuje (y). CX

7 komentarzy:

  1. Włączyłam akurat Skyscraper Demi Lovato i mi tak przypasowało do tego wiersza. o; Ciekawy wiersz, wydaje mi się taki... dojrzały? Ale w dobrym sensie. Chętnie bym przeczytała jeszcze jakąś twoją twórczość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za opinie! :D Jesli jeszcze skads wytrzasne jakis wiersz, to go wstawie, a na ta chwile mam przygotowane cos innego... B)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kiedyś wydasz książkę z wierszami. Ten, który tutaj wstawiłaś, jest naprawdę 'dobry' i dojrzały (jak mówi osoba wyżej).
    Również liczę na następne wiersze!
    Ja odsłuchuję muzykę, więc możesz dodawać, jeśli chcesz.

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa! I za to w sprawie muzyki (y).

      Usuń
  4. Jeny cudowny jest ten wiersz. Naprawdę dojrzały i piękny <3

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesu jak cudownie...
    Jak zawsze ! :*****



    U mnie na blogu konkurs. Wiecej -->
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń