piątek, 5 czerwca 2015

Dziwactwa Julsona

Cześć!
Na sam początek - serdecznie przepraszam za brak postów z mojej strony. Rozumiecie, ciepełko i te sprawki... A w dodatku szkoła... Mam już dosyć uczenia się i wstawania rano, no ale cóż - mus to mus. ):
Dzisiaj, jak sami widzicie... Dosyć dziwny post. A raczej o dziwnej osobie.
A raczej nie tyle, co o dziwnej osobie, tylko o dziwnościach tejże osoby.
1. Piję tylko wodę. No, może czasem jeszcze colę, mleko albo sok. Ale to w skrajnych przypadkach. I ♥ Woda (to łączenie polskiego z angielskim c':).
2. Nie lubię soboty :').
3. Lubię jesień, bo deszcz.
4. Kocham spoilerować innym książki :').
5. Czasami Często nie mogę zasnąć, wtedy potrafię leżeć do 3:00 w nocy, a i tak nie spać. :/
6. Kocham planować. W sensie, że na przykład: "Co będę robić w wakacje". No.
7. Często mówię sobie, że dzisiaj zrobię to i to, że to będzie taki fajny, produktywny dzień, a potem marnuję czas przed komputerem.
8. Dzień bez płatków z mlekiem jest dniem straconym. Nie przeciśnie mi się przez gardło żadne inne śniadanie, jeśli jestem zmuszona wcześnie wstać.
9. Mam takiego bzika na punkcie wody, że potrafię odróżnić, czy jest przefiltrowana, czy kranówa, czy z czajnika, Dobrowianka czy Żywiec Zdrój... Znaczy z tymi markami wód jest tak, że potrafię je rozróżnić między wodami, które piję. Moim ulubieńcem jest Dobrowianka, pycha.
10. Jestem strasznie dziecinna, jak na swój wiek. Często wychodzę na wieś pograć w takie gry, jak podchody czy dwa ognie. No ale dzieciństwo ma się jedno, nie?
11. Nie boję się żab czy jaszczurek. Kiedyś pocałowałam jedną żabkę (durne
"prawda czy wyzwanie...").
12. Za to panicznie boję się owadów, szczególnie tych takich wielkich komarów.
13. Lubię oglądać bajki.
14. Często mam tak, że planuję sobie tyle przedsięwzięć, a potem i tak mi się tego nie chce robić. cx
15. Mam wszędzie nieporządek. Dosłownie. Jednak podczas odrabiania lekcji muszę mieć czyściutko na biurku, inaczej się nie da.
16. Rzadko sprzątam na biurku, więc nie odrabiam na nim lekcji.
:'D
EDIT 17. O, i jeszcze jak patrzę na słońce to mi się chce kichać.
18. Mam męty ciała szklistego, czyli takie jakby "gluty" mi się pałętają wszędzie, gdzie patrzę (y). Jak ktoś jest ciekawy, jak to wygląda, zapraszam > tu < .

Jak na razie to tyle. Mam już kilka pomysłów następne posty, więc czekajcie cierpliwie, jak znajdę czas, na pewno je zrealizuję!

Dzisiaj bez loga i bez piosenki, bo piszę z telefonu. c:

Pozdrawiam,
Julia c:

2 komentarze:

  1. 12 ja tak samo fuuj te komary aaaa fuj
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń