sobota, 11 kwietnia 2015

LBA - nominacja od PauliWariatki + jakaś gadanina, żeby nudno nie było

Willkommen!
Tutaj znowu Emilia, wow. Dwa posty pod rząd w tygodniu!? Nigdy mi się tak nie zdarzyło, no jakieś postępy.
Co u mnie?
Eh, nic. 
Pustka w głowie. 
W następnym tygodniu mam tyle napier*olonych sprawdzianów, że głowa mała. W poniedziałek poprawa z "Zemsty" (z pierwszej kartkówki dostałam 3- - a bałam się, że 1. :^)), środa - poprawa z biologii (ostatnio coś slabo mi idzie ten przedmiot, a miałam same piątki ;_;), i kartkówka z historii z 3 pierwszych tematów z działu "Polska Pierwszych Piastów". Uch, umiem, ale za dużo tego wszystkiego! Nauczyciele, plox... >,<
Jezus, co jeszcze mam? Aaa, czwartek - sprawdzian z matematyki, z algebry. No, nawet cos umiem, ogarniam to.
Aaaaa, telefonie kocham Cię.
Metallica - The Unforgiven III - kocham całym sercem. :"( Według mnie nie przebija bardzo I część, II... Ale jest cudowna. Ta początkowa gitara po pianinie jest cudowna. Och, kocham. ♥



Death Magnetic nie należy do ich najlepszych albumów, nie przypadła niektórym (i mi) aż tak do gustu... Ale niektóre piosenki z tej płyty są spoko. Nie wiem, czemu nowe płyty Metalliki są tak hejtowane. Bo co, nie ma Cliffa ([*]) i Dave'a? 

(Co do nowych składów - ja hejtuję nową Sepulturę! Przyznaje się, nienawidzę jej. Kawałki nie podskoczą starej, dobrej Sepultury. Bez Paulo Jr'a, Maxa i Igora Cavalerów, to nie to samo. Tylko Andreas został w  tym **ujowym składzie. Teraźniejsza "Sepultura" nie jest Sepulturą. Polecam tylko tą stara, do roku 1996. :"D)

Aaa, co do utworu - zapraszam do posłuchania. Nie jest mega mocny, (jak to albumy Mety, (wrazz znajdujacymi się w nich piosenkami) po "Black Albumie" hihi xd) ale to 8:35 czystej zajebistości. Według mnie. Hyhy, ale może ktoś zgodzi się ze mną? :^) 
Tekst? Bardzo proszę:


"Skąd mógł wiedzieć, że blask nowego świtu
Może na zawsze odmienić jego życie?
Wypłynął na morze, ale zboczył z kursu
Ku światłu złotego skarbu

Czy był jedynym zadającym ból
Swymi lekkomyślnymi marzeniami?
Bał się
Zawsze się bał
Tego co czuł
Powinien był po prostu odejść

Po prostu odpłynąć 
On znów żegluje

Jak mogę być zagubiony 
Skoro nie mam dokąd pójść?
Szukając mórz złota 
Czemu jest tak zimno?
Jak mogę być zagubiony
W ponownie przeżywanych wspomnieniach?
I jak mogę winić Ciebie
Skoro sam sobie nie potrafię wybaczyć?

Kolejne dni mijają we mgle
Gęstej i obezwładniającej
To poszukiwanie życia na zewnątrz to piekło
Wewnątrz, upajająco
Osiadł na mieliźnie
Tak jak jego życie
Woda jest zbyt płytka
Runął szybko
W dół wraz ze swoim statkiem
Teraz zanika w cieniu
Jest rozbitkiem

Wszystko przepadło
Odeszło

Oni odeszli

Jak mogę być zagubiony 
Skoro nie mam dokąd pójść?
Szukając mórz złota 
Czemu jest tak zimno?
Jak mogę być zagubiony
W ponownie przeżywanych wspomnieniach?
I jak mogę winić Ciebie
Skoro sam sobie nie potrafię wybaczyć?

Wybacz mi
Nie wybaczaj mi
Wybacz mi
Nie wybaczaj mi
Wybacz mi
Nie wybaczaj mi
Wybacz mi
Wybacz mi
Dlaczego nie potrafię sobie wybaczyć?

Wypłynął na morze, ale zboczył z kursu
Ku światłu złotego skarbu
Skąd mógł wiedzieć, że blask nowego świtu
Może na zawsze odmienić jego życie?

Jak mogę być zagubiony 
Skoro nie mam dokąd pójść?
Szukając mórz złota 
Czemu jest tak zimno?
Jak mogę być zagubiony
W ponownie przeżywanych wspomnieniach?
I jak mogę winić Ciebie
Skoro sam sobie nie potrafię wybaczyć?"

Tekst z głębokim sensem. Cudowny, cudowny. 
Przepraszam, ale nie umiem zbytnio przelewać na "wirtualną kartkę", moich głębokich myślach, o tekstach i wierszach. Chyba serce tylko umie. XD

Kel, War Machine (AC/DC) leci teraz. Dobra, to mam przez to kopa w dupę i mogę dalej pisać, niż rozlewczo rozmyślać się nad sensem piosenek Metalliki. :<
Info z ostatniej chwili - zostaję sama od 20 do 24 w domu. B)
No, cztery godziny spokoju. I prywatności. ^^

Ejże, (hejże, pozdrawiam Karolę) zacznijmy LBA! ^^
When The Leeve Breaks leci, fak, czemu się skończyło AC/DC? :_: 
W sumie Led Zeppelin też lubie, ale ta piosenka nie ka takiego ogromnego powera. XD

NIE O TYM, XD
Zostałam nominowana do LBA przez Paulę, z bloga everyone-have-defects.blogspot.com - lel. Dziękuję za nominację. ^^ Taa, zostałam nominowana bodajże 4 kwietnia, a teraz dopiero to piszę. Lba opanowało blogi. >,<

YOU DON'T KNOW, WHICH WAY TO GO?

Sory, własnie leciał ten tekst, hs. Xd
Lecimy z pytaniami! 


1. Gdybyś miała wybrać pomiędzy uratowaniem swojej mamy, a znalezieniem prawdziwej miłości to co byś wybrała ?
2. Jaki jest twój ulubiony sport ?
3. Jakie danie lubisz najbardziej ?
4. Jakie gatunki książek najczęściej czytasz ?
5. Wolisz Boże Narodzenie czy Wielkanoc ?
6. Wolałabyś wystąpić w "Taniec z Gwiazdami" czy "Celebrity Splash" ?
7. Lubisz Milkę (czekoladę) ? Jeśli tak to podaj swój ulubiony smak :)
8. Często ćwiczysz ?
9. Jaki był twój najgorszy koszmar ?
10. Wolałabyś mieszkać w Wrocławiu czy Krakowie ?
11. Jakie jest twoje największe marzenie ?

Ciekawe pytania, nie powiem. ^^ 
Odpowiedzi:
1. Oczywiście, że uratowanie mojej mamy. Była pierwsza. Uh.
2. Zdecydowanie tenis. Grywałam sobie w to gdy byłam w 4tej klasie, w czasie wakacji. Pamiętam te nazwy jak to się, hm, serwuje (jak to się pisze, przez "w" czy "f" XD?)   piłkę? Tak! Pamietam, ale nie pamietam jak to się pisze. Brawa dla mnie. ;_;
3. Nie mam ulubionego dania. No, nie umiem wybrac. Kocham dania z makaronem, z mięsem, i gdy są mączne. ^^ Nie umiem! :<< xd
4. Nie mam teraz zbytnio czasu na czytanie, ech. Głupie lektury. EEEJ, nie o tym... 
Uwielbiam czytać książki fabularne, historyczne (szczególnie o II WŚ; dzienniki więźniów, mam książke też o PRL, którą uwielbiam xd ), jakieś komedie... Nienawidzę zemwszystkich gatunków FANTASTYKI. NIENAWIDZĘ. W 6stej klasie miałam "Hobbit - tam i z powrotem" - gdy dowiedziałam sie, że to będziemy mieli, poryczałam się. Próbowałam polubic, ale to nie dla mnie. Dupa, dupa dupa. Nienawidzę. I jak na moje szczęście - w 3 klasie gimnazjum - znowu Hobbit. Zarąbiście. ;w; Eeej, nie o tym. 
5. Wielkanoc, bo jakoś mnie bardziej nawraca niż Boże Narodzenie. Przez tą mękę Jezusa Chrystusa. :^) 
6. Obydwa te programy nie lubie, ale jakbym miała wybierać, to Taniec z Gwiazdami. Ten drugi program jest głupi, nie lubię skakać do basenu (+ nie umiem zbytnio pływać). A w tym pierwszym można się fajnie pobawić, tzn potańczyć. ^^
7. (Dopiero?) Lubię, ale wolę Wedla. Mój ulubiony smak z Milki to chyba te, co jest pokrojone na trójkąty. (ILLUMINATI, TUTUUTUTUTTUT TUM) Nie pamiętamy nazwy. Chyba "Trio cośtam" XD.
8. Na WF? Nie. Wf jest nudny w gimnazjum. Nudny. Mega nudny. Wolę pogadać z moimi koleżankami. xd
9. LEPIEJ ŻEBYŚCIE NIE WIEDZIELI. Mam mega straszne i brutalne koszmary. Serio. Nie chcę odpowiadać na to pytanie. 
10. W Krakowie. Nieważne czemu. Hyhy.
11. Nie mogę napisać, bo się nie spełni. ^^

Jejku, super. Odpowiedziałam, było to męczące, ale zarazem przyjemne. ^^
Nominuję:
zabojcza-kreatywnosc.blogspot.com - Aleksę
msp-wedlug-nastolatki.blogspot.com - eee yyy Shann (jeśli to czyta:/)
everyone-have-defects.blogspot.com - Paulinę, taki rewanżyk B)
you-only-live-once-live-and-dreams.blogspot.com - Kaśę (błd specjalny)

Kuurde, nie pamietam az tak duzo blogow, potem jeszcze jakieś dopiszę... xd

Pytania:
1. Masz do wyboru: albo zjeść martwego zwierzaka, albo podpalić ( kościół hehehehhehheh, nie pytajcie, to dla żartów xd) sobie dom. Co wybierasz, i dlaczego? :D
2. Który kolor jest Twoim ulubionym?
3. Co sądzisz o metalu? (Musiałam, musiałam 8))
4. Lubisz baraninę? Jeśli nie jadłas, to spróbujesz?
5. Z którego przedmiotu masz najlepsze oceny?
6. Lubisz mnie? XD
7. Masz jakieś plany, związane z dorosłością? Jakie?
8. Wierząca? W co?
9. Wierzysz w przeznaczenie?
10. Lubisz siedzieć sama w domu? Jeśli tak/nie - dlaczego?
11. Masz rodzeństwo?

Koniec. Uff. 
Żegnam się, proszę Was o zostawienie koma z opiniąna temat posta, hs. 
To co?
To pa!



1 komentarz:

  1. Dziękuje za nominację
    Jeszcze ktoś mnie chyba nominował, ale nie pamiętam kto xd

    OdpowiedzUsuń